Робота над модулем допомогла дізнатись про класифікацію методів диференціації навчання та що потрібно зробити для застосування різних методичних підходів:
- за навчальним матеріалом – потрібно точно визначити те, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок;
- за процесом – порекомендувати різні шляхи роботи зі змістом (під керівництвом учителя, самостійно тощо);
- за продуктами навчання – дозволити учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності;
- за навчальним середовищем – створити гнучке навчальне середовище, де будуть тихі зони й місця для спілкування та взаємодії, і навчити прийомів, які призведуть до незалежності кожного в навчанні.
Також я дізналась про те, що психологи та освітяни розробили декілька концепцій для опису різних навчальних особливостей учнів, які, зокрема, вирізняють учнів з:
- різними домінуючими типами сприйняття (візуальний, аудіальний та кінестетичний типи сприйняття);
- домінуючою лівою/правою півкулями мозку;
- різними когнітивними стилями множинного інтелекту.
Немає коментарів:
Дописати коментар