четвер, 24 квітня 2014 р.

Модуль 10. Рефлексія

Під час опрацювання матеріалів модуля, я дізналась, що таке фасилітація, наскільки вона важлива для організації навчального процесу, коли вчителі більше мовчать, а учні більше говорять і діють, роль запитань змінюється. Оскільки при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання» навчального змісту учням, процес навчання має бути добре організованим для того, щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою. У класі, в якому панує справжнє особистісно-орієнтоване навчання, учитель уважно прислухається до того, що говорять учні, спостерігає за їх роботою, постійно маючи на увазі поставлені навчальні цілі. Учителю необхідно розробити інструментарій, що має допомогти йому збирати, інтерпретувати (пояснювати) та використовувати відомості про процес навчання учнів, розробити такі засоби, які допоможуть йому сфокусуватися на тому, чому і як навчаються учні.

Немає коментарів:

Дописати коментар